Per poder millorar els nostres serveis, utilitzem cookies de tercers per recopilar informació estadística i analítiques, així com tècniques.
Si continues navegant, considerem que acceptes la utilització. OK Més informació privacitat.

L’Ajuntament de l’Ampolla i 14 ens turístics més r...

L’Ajuntament de l’Ampolla i 14 ens turístics més renoven el conveni Corner per promocionar-se conjuntament sota el paraigua de la Diputació

L'Ajuntament de l'Ampolla i 14 ens turístics públics i privats de les Terres de l'Ebre més promocionaran un altre any els seus atractius de manera conjunta i coordinada en fires nacionals, estatals i internacionals que se celebrin aquest 2019. Representants de les administracions i entitats van signar el 31 de gener passat a Tortosa l'anomenat conveni Corner.

El pressupost que destina la Diputació de Tarragona és de 160.225 euros i té com a objectiu donar suport econòmic al cost que comporta la participació a fires del sector i accions de publicitat en mitjans. D’aquesta manera, se sumen esforços entre els diferents socis i poden prendre part en accions que de forma individual no podrien assumir.

El Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona liderarà les accions promocionals conjuntes d'aquesta setzena edició del conveni al qual, a les Terres de l'Ebre, s'han afegit els ajuntaments d'Alcanar, l'Ametlla de Mar, l'Ampolla, Amposta, Ascó, Camarles, Deltebre, la Ràpita i Tortosa, l'empresa Jesús Activitats i Serveis SL, els consells de la Ribera d'Ebre i el de la Terra Alta, l'Associació de Càmpings de la Costa Daurada i les Terres de l'Ebre, així com el festival de cinema Terres Catalunya.

Concretament, el pressupost utilitzarà per participar en fires com la WTM de Londres, l'Adventure Travel Show de Londres, FIO de Càceres, Fiets & Wandelbeurs d'Utrecht (Països Baixos), British Birdfair de Rutland (Regne Unit), Navartur a Pamplona i B-Travel a Barcelona. A finals del mes de gener, ja van assistir de forma coordinada també a la fira FITUR de Madrid. A més a més, s'han programat les diverses accions dins d'una campanya de publicitat conjunta per tenir presència en ràdio al mercat català i als portals Logitravel i Minube.
Altres imatges
Comparteix aquesta entrada